معرفی بهترین بازی های اشپزی ایرانی

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میم. گیم
10:41
چهار شنبه 2 تير 1400

در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین بازی های اشپزی ایرانی خواهیم پرداخت. شما با انجام این بازی ها هم سرگرم می شوید و هم آشپزی خودتان را بهتر می کنید. راز درست کردن یه غذای خوشمزه را می دانید؟

بهترین بازی های اشپزی ایرانی 

در ادامه ما به معرفی 5 مورد بازی های اشپزی ایرانی که دارای محبوبیت بالایی در بین کاربران می باشند را برای شما معرفی می کنیم.

در ادامه با معرفی بازی های آشپزی زیر با شما هستیم.

  • باباپز (بازی اشپزی ایرانی غذا و رستوران)
  • سفره چی (بازی آشپزی ایرانی)
  • بهشت آشپزی
  • سرآشپز: رستوران ایرانی
  • پیربابا (بازی آشپزی ایرانی) (موکبداری)

در ادامه با بررسی بیشتر این بازی ها با ما باشید.

باباپز (بازی اشپزی ایرانی غذا و رستوران)

بازی های اشپزی ایرانی

یکی از بهترین بازی های آشپزی برای اندروید بازی ایرانی باباپز ( آشپزی با اصغر سیبیل ) نام دارد. از نمونه های ایرانی این بازی میتوان به بازی سفره چی اشاره نمود که پیشتر برای شما آن را ارائه کرده ایم.

با باباپز مدیریت رستوران را در دست بگیرید و غذاهای خوشمزه سنتی و مدرن پخته و به مشتریان خود تحویل دهید!

باباپز یکی از بازی های اشپزی ایرانی اندرویدی است که دارای برخی مراحل چالش برانگیزی است که عده کمی از کاربران توانایی عبور از آن مراحل را دارند!آیا شما می توانید آن مراحل را گذرانده و سه ستاره را دریافت کنید؟

در این راه شما باید با یکی از معروف ترین آشپز های شهر با نام اصلی همکاری کنید تا رستوران خود را بچرخاند!

این بازی که تقلیدی از نمونه های خارجی در با دیالوگ های مشتی ایرانی،کاراکتر های لوتی طراحی بامزه به همراه آهنگ های قری کاربران ایرانی فراوانی را که به این دسته از بازی ها علاقه دارند به خود جذب نموده است.

اینجا تنها دستپخت ملاک نیست، باید تیز و چابک نیز باشید!

غذاهای شما طیف گسترده ای از انواع ساندویچ و غذاهای سنتی را شامل می شود که باید با فروش آن ها از مشتریان پول دریافت کرده تا از مواد بهتری برای تولید غذا استفاده کرده رستوران خود را مجهزتر کنید.

در بازی آشپزی باباپز نیاز به تفکر چندان ندارید و تنها باید کمی چابک باشید.

سفره چی (بازی آشپزی ایرانی)

بازی های اشپزی ایرانی

یکی دیگر از بازی های اشپزی ایرانی سفره چی است. ایرانی ها در طول تاریخ به سفره دار بودن و مهمان نوازی معروف بوده اند و کلمه سفره در زندگی های ما تاثیر بسیار زیادی داشته و دارد، نام بازی گلیم گیمز سفره چی است، عنوانی که سعی میکند یک رستوران را برای شما شبیه سازی کند و چالش ها و مشکلاتی که در حین مسیر دارید را برایتان بازگو کند، شما در نقش سرآشپز باید همه چیز را مدیریت کنید و با ارتقا و افزودن منو ها و غذاهای مختلف به رستوران، سعی کنید مشتریان جدیدی پیدا کنید.

گیم پلی بازی شامل مدیریت سفارش ها و کنترل کردن زمان میشود، شما باید هر غذایی را که مشتری می خواهد اماده کنید و بدست او برسانید، البته همه چیز به این سادگی نیست، گاهی چند مشتری با یکدیگر می آیند و درخواست های مختلفی دارند، شما باید محتویات را روی گاز قرار دهید و یا چند غذا را با یکدیگر ترکیب کنید که چالش برانگیز است، اما اگر نتوانید به یک تعادل خوب میان کارها برسید و حواستان از گاز و غذاهای دیگر پرت شود، ممکن است غذا بسوزد و یا فردی که با شکم گرسنه پشت میز شما منتظر است، کاسه صبرش لبریز شود و با نارضایتی از شما شکایت کند.

بهشت آشپزی

بازی های آشپزی ایرانی

آشپزی برای شخصیت‌های مشهور تاریخی از ناصرالدین شاه تا فوتبالیست‌ها و بازیگران هالیوودی!

در یکی دبگر از این بازی های اشپزی ایرانی که مناسب هر سن و سالی طراحی شده است، با دستور پخت انواع غذاهای ایرانی و خارجی آشنا می‌شوید و هم بازی می‌کنید و سرگرم می‌شوید. در هر مرحله مشتریانی با سفارشات گوناگون به شما مراجعه می‌کنند که باید غذای مورد نظرشان را در زمانی مناسب با ترکیب مواد اولیه مورد نیاز تهیه کنید. هربار که غذای جدیدی به مراحل بازی اضافه می‌شود، نحوه طبخ غذا و مراحل انجام کار به صورت تصویری به بازیکن آموزش داده می‌شود.

مواد اولیه غذایی در دسته‌بندی‌های جداگانه قرار گرفته‌اند. سبزیجات، ادویه‌جات، حبوبات، گوشت‌ها و ... که از قفسه‌ها و یخچال قابل انتخاب و استفاده هستند. با ارتقای وسایل آشپزخانه، سرعت عمل استفاده از آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

از نکات مثبت و متفاوت این بازی با بازی‌های دیگر سبک آشپزی، انجام تک تک مراحل مورد نیاز از جمله خرد کردن و سرخ کردن و ... است که کمک می‌کند علاوه بر بازی کردن طرز تهیه غذاهای مختلف را هم آموزش ببینید.

سرآشپز: رستوران ایرانی

بازی های اشپزی ایرانی

سرآشپز : رستوران ایرانی یکی دیگر بازی های اشپزی ایرانی می باشد که توسط استودیو بازی سازی کاسپین طراحی و مورد انتشار در کافه بازار (مارکت ایرانی) قرار گرفته است. همانطور که از نامش پیداست ، موضوع و استراتژی بازی برمی گردد به آشپزی کردن که در آن به نوعی شما رستوران را مدیریت خواهید کرد. در این بازی شما قادر خواهید بود آشپزی واقعی رو تجربه کنید و تمام سعی خود را در پی خواهید گرفت تا مشتریان را راضی از رستوران راهی کنید. وجود کلی مشتری جذاب متناسب با فرهنگ ایرانی میان که شما باید غذاشون رو آماده کنی و اتز طریق کسب رضایت آن ها قارد به افزایش و ارتقا موارد مختلف خواهید شد.

پیربابا (بازی آشپزی ایرانی) (موکبداری)

بازی های اشپزی ایرانی

یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین سبک‌های بازی های اشپزی ایرانی که حداقل همه ما یکبار آن‌ها را تجربه کرده‌ایم بازی‌های آشپزی است که اصطلاحا در بین گیمرها به سبک بازی تفننی معروف بوده و بازی Cooking Fever پرچم‌دار این سبک بازی‌های موبایلی است. بازی پیربابا هم یکی از این نوع بازی‌هاست که به لطف بومی‌سازی شدنش، فضای متفاوتی از دیگر عناوین این دسته دارد و نمی‌شود گفت که یک بازی تکراری و اقتباسی از موفق‌های این دسته است بلکه خودش با گیم‌پلی و فضای نو توانسته سبک جدیدی از بازی‌های تفننی را به وجود آورد.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 325
بازدید : 325

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بهترین بازیهای اندروید، آیفون،بازیهای کامپیوتری و پلی استیشن مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر